HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Tkp

2009.06.09. 15:10 kaffogó hebrencs

Tulajdonképpen imádom, hogy heten vagyunk itt a cégnél, bennem van egyedül annyi becsület, hogy mégha nincs is mit csinálni, itt ülök.
Tulajdonképpen imádom, hogy úgy rinyálnak itt a hátam mögött a három műszaktól, és ezzel az én munkahelyemet is tönkretehetik, miközben semmi okuk nincs rá, hogy ne vállalják.
Tulajdonképpen imádom, hogy a cégnek minden szarra van pénze(pölö központépítés milliárdokért), de néhány sötítőfüggöny beszerzése megoldhatatlan anyagi akadályt jelent, és megsülök itt a melegtől.
Tulajdonképpen nem értem, miért is zavarnak engem ezek a dolgok. 
Tkp.

1 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr271174480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.06.09. 15:17:57

Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádtam, hogy rajtam kívül kellett volna még legalább hat-hét embernek dolgozni, de ők általában a Plaza-ban és hasonló helyeket töttyesztették a seggüket, vagy egyszerűen csak hazamentek. De legalább volt redőny, meg légkondi, meg kávé (kár, hogy nem szeretem :P), meg egzisztencia=).
süti beállítások módosítása