HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Röfikének kukac

2009.09.15. 12:56 kaffogó hebrencs

Már előre sejtettem, hogy gázos lesz a szeptember, a négy születésnap miatt, plusz az osztálytalálkozó ugyebár, plusz  mindig jönnek váratlan dolgok, ugye.

Azt is sejtettem, hogy egy bizonyos  születésnap méltóképp történő megünneplése, hmm, göröngyöket fog okozni párkapcsolati téren, nem is olyan kicsiket.

Ilyen az élet, röffentett fel mellettem Röfike, de a következő pillanatban elhalgatott, mert egy hatalmas, zaftos kukac elfogyasztása teljesen lekötötte a figyelmét.

Ez a szép a disznó létben.

Tkp a szeptemberek már csak ilyenek, osk pia fogy, a karácsony és a húsvét veszélyesm ég ilyen szempontból. Tkp. mindnekivel csak egyszer megyek le inni, dehát összeadódnak a hatások, ilyen ez.

A cég temrészetesen már megint variál, és természetesen már megint az maradt, hogy én megyek előre, megtanulom, mait másoknak is ugyanúgy kéne tudni, mint nekem, de  nem tudnak, emeleet tisztán látszi, hogy meg kell csinálni a CCNA-t és menni  kell felfelé SCC-re, amit nem könnyű emberek irányítanak. (nem mintha a mostaniak közül bármelyik is 100kg alatt lenne).

 Nincs i9tt pihenés, meg hátradőlés, meg olyasmi , hogy évgre mrá tud az ember valamit, és rutinból legyűröm itt munkát, nem, nem...

 

2 komment

Címkék: énblog röfike

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr851383358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.09.16. 19:02:50

Volt egy közkedvelt magyar együttes a '90-es években. Két tag alkotta, két nő. Egyik sem volt 100 kg alatt, sőt. Az volt a nevük, hogy Pa-dö-dö. Na már most, eme formáció egyik tagja, aki gyakran lilára festette a hosszúnak korántsem mondható haját, egyszer azt nyilatkozta: "Mi naponta csak egyszer eszünk, de egész nap."
Nos ebből az elméletből kiindulva, és célként kitűzve azt, hogy legalább minimális értéket adjak hozzá a társadalom fejlődéséhez bejegyzésemmel, a következőket öntöm szavakba:
1. A fent említett születésnap megünneplésének tényét – jóllehet, talán sejthette volna a sértett – az elkövető csak jócskán annak kigondolása után, és csak bizonyos technikai feltételeknek köszönhetően tudatta a majdani felperessel. Ha azt vesszük, ezzel éppen nem is lett volna gond, ha abban a pillanatban nem állnak össze a feltételek egy bizonyos ingatlan – népnyelven kifejezve – "szaladásához".
2. Ha tényként kezeljük ama tényt, hogy alperes elmondása szerint csak és kizárólag születésnapok alkalmával, illetve egyéb vallásokhoz és társadalmi beidegződésekhez köthető ünnepekkor látogat meg szórakoztató-, valamint vendéglátóipari egységeket némi nemű, a testben kémiai folyamatokat előidéző, folyékony italok elfogyasztásának céljából, akkor ezen feltételek együttes fennállása alapján megállapítható, hogy alperes életének jelentős részét, de hetente legalább két alkalmat eme ünnepnapok valamelyike teszi ki. Na már most, a bíróság utóbbi feltételezésére a jogrend, és az írásbeliség fennállása óta nem volt példa, legalábbis a feltételezés alátámasztására a magyar állam írásos dokumentummal nem rendelkezik. Viszont, ha figyelembe vesszük – márpedig a 2009. szeptember 14-én meghozott, gyorsított eljárással érvényesített I. törvény, 1. bekezdésének b. pontja alapján kötelező jelleggel figyelembe kell venni –, hogy fent említett idegenforgalmi egységek látogatásának sűrűsége sok, márpedig nem kicsit, hanem nagyon, akkor a végrehajtó bizottságnak meg kell állapítania, mi az a sül.
süti beállítások módosítása