HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Mese, habbal

2009.06.04. 16:20 kaffogó hebrencs

Úgy látszik, a mai nap már ilyen mesés napra sikeredett.
Mese mese mátka, mátka, pillangós madárka, volt egyszer egy fiú, aki úgy gondolta, ha már ő is benne van az internetbe',  leírja, milyen gondolatai vannak arról, hogy hogyan érdemes pölö nyelvet tanulni, mert bizony ez egy igen komoly, kemény feladat, aminek a buktatótit a legtöbben nem is érzik. Tette ezt egy nyelvizsgányi tapasztalat birtokában, mindössze azért, mert jót akart, és mert szerette volna elmondani, hogy azért csinálja úgy a dolgokat, ahogy, mert ez a mód hatékony (és nem csak a nyelvtanulás terén).  A miért éppen így?  kifejtése, indoklás,  érzékeltetése elég sok időt vett igénybe, dehát ez van, ha az ember mélyebben bemutat valamit. Ebben semmi bántó szándék nincsen, még csak németre utalás sem, azon kívűl, hogy a szerző (részben) ezen tapasztalatai alapján írt le azt, amit írt. Ezekbőlé ami hasznosnak ítélendő az egyén számára, tesék csipegetni, ami nem, azt tessék elfelejteni.

Kérdésekre, kaffogásokra, megjegyzésekre szívesen válaszolok ott lentebb, a kaffogószekcióban.

7 komment

Címkék: énblog kaff

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr341163611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.06.04. 16:28:13

Utólagos engedelmeddel kaffnognék is, mivel mérhetetlen űrt éreznék az életemben, a lelkemben és tudatomban, ha nem tenném. A fentebb olvasott szavak költőisége, dallam, zeneiség túlszárnyal minden eddigi irományod hasonló tulajdonságát. Már-már feledteti mindazt, ami a mai nap folyamán kettőnk között, illetve a becses éteren keresztül történt. Nyilvánvalóan én voltam a tudatlan, hiszen eddig nem a nyelvtanulás módszerének demonstrálását véltem felfedezni felém, valamint az idegen nyelvekhez füződő kapcsolatomra tett gondolataid mögött. Készséggel elnézésedet kérem! Minden jót kívánok Neked, s kis barátaidnak is! Remélem, még látjuk egymást valamikor! Viszontlátásra!

kaffogó hebrencs 2009.06.04. 16:30:46

Milyen barátaimnak köszöngetsz te?

Sweet Sinner 2009.06.04. 16:34:22

@kaffogó hebrencs: Örömmel tudatosul bennem, hogy ismételten ki tudtad választani mondanivalóm legfontosabb elemét! Azon kis barátaidnak "köszöngettem", akikkel oly szívesen töltöd szabadidőd, kulturális, művelődési és szociális programokon veszel részt.

kaffogó hebrencs 2009.06.04. 16:38:02

Ők most hogy jönnek ide?

Sweet Sinner 2009.06.04. 16:39:08

@kaffogó hebrencs: Hát csak gondoltam, érezd, hogy törődöm veled, és a barátaiddal is, akik fontosak számodra.

kaffogó hebrencs 2009.06.04. 16:42:56

Ez most a napi szintű erőfeszítésekről szólt, nem másról. Sajánlom, ha nem értetted meg.
süti beállítások módosítása