HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Egy fiatalember moralizál

2009.06.05. 07:27 kaffogó hebrencs

Van egy olyan sejtésem, hogy ha valaki X darab sör, (és talán valamennyi tömény szeszes ital) elfogyasztása után egy nagy buddhista mester nempublikus(!) tanításat hallgatja, az valamit nagyon-nagyon félreértett. Biztos vagyok benne, hogy az alapjait. De ha megmondanám neki, hogy ne röhögtesse már ki magát ezzel a viselkedéssel, akkor vagy duzzogást kapnék, vagy azt, hogy én milyen hülye vagyok, vagy hogy moralizálok.
Hmm, ez különösen érdekes. A moralizálás azt jelenti, hogy valaki nekiáll mindenféle erkölcsi szabályok nevében a másik jellemét negatívan beállítani, miközben ő maga is hemzseg a jellemhibáktól. Ez tényleg nevetséges és lehetőleg kerülendő viselkedés - ergó ne moralizájunk.
Ez bizonyos emberek kezében maga az über alles csodafegyver, mivel ha megmondom neki, hogy  részegen ne ordibáljon/okoskodjon/buddhogjon, akkor én morálizálok, tehát érvem teljesen megsemmesítve. Mission completed.
Boltba nem megy, csak sörért, meg maximum kaját venni (magának kizárólag). Ha be van vásárolva (jobbára én étkezési jegyemből), és jövök haza este, igencsak megdézsmált állapotban van a hűtő tartalma. Ilyenkor az "elfogyott" válasz érkezik arra, hogy hol van a sajt, a tejföl, a nemtudoménmi.  Ez mennyivel jobban hangzik a "megettem" szónál. (különben nem probléma, csak legalább néha kenyérért le kéne menni a boltba).

 Az persze természetes, hogy használja a hangfalam, a billentyűzetem, a tusfürdőm, a pendrájvom, és még sorolhatnám. Zárójelben ide lehet tenni, hogy milyen rémisztően beteg műsort csapott, amikor rossz volt a gépe, és ebőbl arra következtett, hogy valaki (mi) zenét hallgatott rajta. Ez persze nem volt igaz, noha elnézve az ő hozzállását a dolgokhoz,ez a világ legtermészetesebb dolga lett volna - (megbocsátunk, de nem felejtünk).

A macskát rendszeresen bezárja, almot nem cserél, ilyeneket nekem kell sinálni a munka után,  úgy látszik, abba a "minden lénybe" egy kölyökcica már nem fér bele. (Aztán csodálkozik, hogy milyen agresszív lett, szerinte  a hústól, amit ebédre kapott. Nyílván.)

Tervezget ezt-azt, hogy sokat meditál, begyakorolja a lótuszülést, regényt ír, nyelvet tanul, bemegy a főiskolára megkérdezni a tanulmányai folytatását, neonlámpát cserél, lécet vesz az ágyhoz, és még ki tudja mi mindent, ebből a napi 3-4 plusz ki tudja, mennyi sör elfogyasztásán kívűl semmi nem valósul meg (pedig ez nem is szerepel a tervek között - tudtommal).

Amikor józan, és nem nyeli el teljesen a depresszió, akkor nagyon értelmes, kreatív, kedves személyiség. Csak ez a legritkább állapota.

10 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr331164836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.06.05. 07:39:51

Nem akarlak két tűz közé szorítani, de én tudnék mondani egy végleges, mindent "megoldó" javaslatot a problémára.

"Megbocsátunk, de nem felejtünk." Ez a többesszám a macskára meg rád vonatkozik, ugye?

kaffogó hebrencs 2009.06.05. 07:45:24

Királyi többes. Nők nevében nem nyilatkozok, nem szeretnék hereeltávolítást.

kaffogó hebrencs 2009.06.05. 07:47:07

Kő az a 20 ezer forint, mait bedob. Vagy te fizeted al engyel utat? (Mer akkor nem kell).

Sweet Sinner 2009.06.05. 07:48:45

@kaffogó hebrencs: Hát mennyibe kerül cakumpúder?

kaffogó hebrencs 2009.06.05. 07:52:09

200 euró plusz kaja plusz utazás plusz amit utána költünk.

Sweet Sinner 2009.06.05. 07:55:22

@kaffogó hebrencs: magyar forintban gondoltam volt...

kaffogó hebrencs 2009.06.05. 07:59:36

56 000 Ft + kaja + utazás + plusz amit utána költünk. 280Ft-os eruróval számolva. mivel külföld, erősen függ a valutárfolyamoktól.

Sweet Sinner 2009.06.05. 08:04:26

@kaffogó hebrencs: Utazást csekkből vesszük, nem? Egyébként kifizetem.=)

kaffogó hebrencs 2009.06.05. 08:20:15

Nemzetközi vonatjegyet nem lehet utazási csekkből venni, tudtommal.
süti beállítások módosítása