HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Összekötve

2009.06.15. 20:36 kaffogó hebrencs

Nem, nem úgy...

Tkp értem én, hogy éjszaka dolgozni szar, de könyörgöm, a válság közepén, miközben egyre többen és többen válnak munkanélkülivé, miért lenne nehzé bevállalni másfél havonta egy hét éjszakai műszakot? Miért kell azzal jönni, hogy "nem bírom" , meg "a férfiak jobban bírják", amikor egy széken kell ülni és néha beírni valamit a számítógépbe? Amúgy nem zavarna,  ha nem az állásommal játszanának azok, akikkel valami rejtélyes oknál fogva összekötött az élet. De szerdán mindent megtudunk, ha minden igaz, az én csoportom békén hagyják. Kár, hogy nem tudok nekik hinni.

3 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr921187429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása