HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Redves naplóm,

2009.05.28. 20:23 kaffogó hebrencs

akakrtma írni tegnap vlaami nagyot, mert úgy érzetem, igazságért kiált vlaami, de már elfelejttettem, mi az.

Mindenesetre:

- kurva sok a meló, bassza meg.

- azt hiszem, elegem van a legötbb munkatársamból.

- elegem van a cégből is

- kéne valami értelmeset csinálni, ha már itt ülök 10-ig

- meg satöbbi.

ja, és nem én vagyok mindenért a hibás. Ezt fontos közölni.

 

1 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr31149691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.05.28. 21:16:25

Ez igazán tartalmas, megindító, érdekes, intellektuális, informatív, közérdekű bejegyzés volt. Öröm volt olvasni. Remélem, máskor is ily' színvonalas posztot láthatok eme blogban. Maradok tisztelettel: S.S.
süti beállítások módosítása