HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Mesét a népnek

2009.06.08. 13:48 kaffogó hebrencs

A hétvégén több alkalommal szóba került, hogy mesét írok, de már elfelejtettem, hogy mik voltak azok. Az okos pszichomókusok szerint azért boldogobbak a férfiak, mert mindent elfelejtenek. Ez nekem az átlagosnál is jobban megy. Tegnap este 11-ig hallgattam a rádiót, ahol politikáról volt szó. Bár ebben a blogban nem lesz politika a téma, azért zárójelben megjegyzi a blogíró, hogy azért ezzel a néppel mindent mégsem lehet lenyeletni. Zárójel bezárva, pont.
Ezen a hétvégén tapasztalatokat szereztem a macskatartás rejtelmeiről, az angol nyelv szépségiről és arról, hogy néha nehéz, de szép és boldog dolog egy párkapcsolatban élni.
És mindenki örülhet, mert reggel volt kakaó, és délben is lett volna, ha nem 190Ft(!)-ért akarták volna rámmérni.

7 komment

Címkék: énblog mese

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr681171426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.06.08. 13:54:11

A lókukit! A férfiak csak azt felejtik el, amit ők tettek mások sérelmére/kárára fizikálisan/lelkileg. Ha őket éri sérelem (vagy úgy érzik, sérelem érte őket) arra mindig "pontosan" és "tisztán" emlékeznek.
Nem lehet hát. A nők nagy százaléka nem nyeli le...jamost nem erről vót szó?

kaffogó hebrencs 2009.06.08. 13:57:59

Hát, nem tom, lehet nem erről volt szó.
Nem emlékszem, miről is volt szó?:D

kaffogó hebrencs 2009.06.08. 14:03:18

A nők meg mindne apróásgra emlékeznek, aztán elvárájk a pasiktól, hogy ők is. PEdig a férfiagy máshogy mükszik.

Sweet Sinner 2009.06.08. 14:04:50

@kaffogó hebrencs: Igen, a férfi agy emlékszik, hogy mekkora, milyen kemény, milyen színű, és mire keményedik. A tulajdonosára már kevésbé.

Sweet Sinner 2009.06.08. 16:06:31

"...hogy néha nehéz, de szép és boldog dolog egy párkapcsolatban élni." Hahh...és milyen érzés több mint két év után erre rájönni?=)=)=)
süti beállítások módosítása