HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Internál a szervererror

2009.06.04. 14:05 kaffogó hebrencs

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, support@blog.hu and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Szerecsére nem ez lesz a mai mese. No, akkor lássuk.

Régóta tervezgetem, hogy én is elkezdek posztokat írogatni, mait egy óminuzus poszt elolvaása után csak meséknek nevezünk. El kell mondjam, ennek egyik nem igazán titkolt célja az, hogy megmutassam, nekem is van alternatív értelmezésem és látásmódom a történő dolgokhoz. Hogy miért fontos ez? Azért, mert teljesebbé teszi, árnyalja, esetleg új szemszögekből világítja meg azokat a dolgokat, amiket eddig egy szempontból láthattunk (bár a kommentelések révén elvileg lehetne ezen a javítani, dehát sok kaffogás közt elvész a szempont). Munkám dícséri, hogy vannak, akik alig várják, hogy elolvashassák(aztán jól lekaffogják alul, a kaffogószekcióban), pedig még csak igencsak azt elején járok ennek a számomra legalábbis - nem szokványos mesegyűjteménynek. Eme alakotófolyamatat eddigi, első gyümölcseinek lényegi mondanivalóját nem feltétlenül értette meg maradéktalanul a célközönség (ami természetes, hiszen ez senkitől sem várható el), azonban nem szeretnék úgy járni, mint járt már előttem egy-két blogtárs, hogy tkp. semmi értelme  nincs a szempontbemutató posztoknak, mivel úgyis mindenki a saját maga szempontját vélelmezi/védelmezi tovább. Pedig itt még nem is vallási vagy politikai kérdésekről, "csupán" nyelvtanulási szokásokról, hasznos életvezetésről beszélünk. Többek között ezéret is lesz itt ignorálva a vallás és a politika, bár ezek után nem vagyok benne biztos, hogy sokkal mételyebbek és parttalanabbak lennének a viták.
Megjegyzem, bár kétségkívűl nem minden kritika nélkül való a húszas éveim elejének onkológiai mibenléte, a "C" tipusú középfokú nyelvvizsgám már évek óta meg volt akkor  - ergó a rettenetes Rigó utcai nyelvvizsgát is le lehetett tenni (bár tanultam is annyit, hogy sokat).
Csak zárójelben jegyezném meg, hogy akkor úgy köbö kilenc évig semmi hasznát nem vettem, de most igencsak jól tudom hasznosítani.
Mivel most semmilyen jól hangzó befejező mondat nem jut eszembe, ezért csak úgy  véget ér, mindenfajta frappáns zárómondat nélkül.

 

Szólj hozzá!

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr461163355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása