HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Kulcs a sikerhez

2009.06.04. 09:02 kaffogó hebrencs

Ich: :P:P
  desokértelemevan itt ülni
21:31 tanulom a németet
  annyira unatkozok
21:32 Zsuzsa: :P
  játsszál
  vagy beszélgessél


Amikor életemben először eljutottam oda, hogy komolyan leszokok a cigiről, egy nap után azt kaptam
kedves édesanyámtól, hogy ha így viselkedsz, fiam, akkor inkább dohányozzál, de ne csináld ezt.
Évekkel később aztán sikerült a művelet, de akkor nem. Nem állítom, hogy emiatt az ominózus mondat
miatt, dehogy nem könnyítette meg akkor a leszokási kísérletet, az biztos.
Ha az ember eredményeket akar elérni, akár nyelvtanulásban, akár sportban, akár másban, napi szinten
erőfeszítéseket kell tennie ezért, már feltéve, ha tényleg akarja is az eredményeket, nem csupán
álmodozik róla. Ez nagyjából úgy zajlik, hogy van ugyebár a kezdeti nagy elhatározás, meg nagy lelkesedés,
ami néhány nap alatt egyre kisebbé válik, végül pedig semmi nem marad belőle. Ez az állapot egyéntől
és pontos körülményektől függően néhány perc vagy néhány nap múlva következik be egész pontosan.
Ez az a pont, ahol a sikeresség kérdése eldől, vagy képes valaki akkor is tovább csinálni, ha unalmas,
látszólag értelmetlen és szintén látszólag nem halad vele semmit, vagy feladja/elhalasztja/elfelejti/
mással foglalkozik(megfelelő aláhúzandó).
Minden nap meg kell erőltetnie magát az embernek, ha valóban "komolyan" veszi, ami embert próbáló feladat.
Ráadásul a környezet ezt semmilyen szinten nem értékeli, rosszabb esetben még hülyének is nézik.
Garantálható, hogy a folyamat 70-80%-a (legalább) monoton ismétlés, unalmas seggelés lesz.
Az eredmény maga a kitartás jutalma.
Ez kemény munka, mondjuk ki bátran. Az az igazásg, hogy ahogy hozzászokik az ember, a következő
nyelv/tornagyakorlat/akármi begyakorlásának mikéntjét már rutinosabban, gyorsabban építi be mindennapjaiba.
Könnyű visszaesni az megelőző lusta szintre, és nehéz előremenni.
Ezért van az, hogy a legtöbben csak álmododnak nyelvtudásról, pénzspórolásról, és hasonló dolgokról.
Nem értik meg a vízválasztót, a siker kulcsát - minden nap bele kell tenni valamit, folyamatosan.

Gyerünk előre.

3 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr791162752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.06.04. 09:06:36

Aláhúztam, de most csúnya, piros csík van a monitoron.

kaffogó hebrencs 2009.06.04. 09:15:51

Monddtam már szívem, hogy a monitorra csak fekete filccel szabad rajzolni.

Sweet Sinner 2009.06.04. 09:17:29

@kaffogó hebrencs: Akkor meg fekete lenne. De csak pirost találtam most így hirtelen.
süti beállítások módosítása