HTML

Kaffogtam...

Ez a blog magamról szól. Uff, én beszéltem.

Friss topikok

  • Szigfrid: Ki az a röfike? :) (2009.09.22. 15:29) Röfikének kukac
  • Sweet Sinner: @kaffogó hebrencs: Öreg hiba. (2009.06.15. 20:48) Összekötve
  • Sweet Sinner: Tulajdonképpen én is imádtam, amikor dolgoztam ingyen, és minden szart rám sóztak. És azt is imádt... (2009.06.09. 15:17) Tkp
  • liberálisköcsög: jó=) (2009.06.08. 16:09) Mesét a népnek
  • kaffogó hebrencs: Nyugi, "leszállok" rólad, kimérgelődtem magam. Elhiszem, hogy rosszul esik, amit írtam, de attól m... (2009.06.08. 09:24) Egy fiatalember olvasási élményei

Linkblog

Könyv, folytatás

2009.06.02. 13:26 kaffogó hebrencs

Magyarország azonban nem Afrika. Itt az emberek általában nem halnak éhen, bár vannak, akik mégis , és néhányan az csoda, hogy nem,

de mind statisztikaiilag, mind szemmel láthatóan megállja a helyét az a kijelentés, hogy nem jellemző ebben az országnak nevezett helyen az éhenhalás.

Ezért itt a családi ebédeknél, baráti sörözések mellett, esetleg akkor, imikor a szülő neveli a gyermekét, fel szokott merülni az a kérdés,

hogy tulajdonképen minek vagyunk mi itt. Apróropó, gyermeknevelés. Az errrefelé azt jelenti, hogy a szülő fennhangon magyaráz a gyermekének olyan dolgokról, amikről vagy fogalma sincs, vagy teljesen lényegtelen, vagy ő is csak röhögne rajta, ha fordított helyzetben neki mondanának ezt.

 

A magyarság öt évszázada birodalmi függőségben él, azaz most már nem, mert  szabaddá tesz bennünket a dicsőséges Európai Unió. (Munkanélküli

vagy, de legalább szabdságjogaid vannak. Például szabadon nézheted, ahogy tönkreteszik  a saját országod. Az élet szép errefelé).

Itt a legtöbben tehát nem valamiért, hanem valami ellen határozták meg önnön létüket. A magyarok a forradalmaikat ünneplik.

Ezek azok az alkalmak voltak, amikor teljesen esélytelenül fellázadtunk forgvatartóink ellen, hogy aztán bukott hősként lehessünk igazi búskomor alkoholisták. Olyankor már valami mellett határozta meg magát a magyar, a sör mellett a pálinkát is itta.

 

11 komment

Címkék: könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://analizaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr691159001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweet Sinner 2009.06.02. 13:38:07

Először is:
Elgépelések: "imikor", "errrefelé", "mondanának".
Stilisztikai hibák: "merül fel" --> esetleg vetődik fel, de felmerülni nem szoktak a dolgok, csak lemerülni (újságírótól tanultam, ha akarod igazolást is hozok róla), "olyan dolgokról, amikről...vagy teljesen lényegtelen" --> mivel ebben a mondatban a "dolog" többesszámú alakját használtad, így az állítmányt is célszerű többesszámba rakni, ergó "lényegtelenek".
Tartalommal kapcsolatos kérdés: akkor az öcséd (főleg) ezek szerint annak idején fellázadt egy-egy forradalom vagy szabadságharc idején? Pedig én azt hittem, hogy azokban az időkben még a világon sem voltatok. Uff, én beszéltem!

kaffogó hebrencs 2009.06.02. 13:40:48

Magas szintű, európai értelemben vett köszönötem fejezem ki ezen sorokkal a helyesbítésekért.

Sweet Sinner 2009.06.02. 13:42:24

@kaffogó hebrencs: Ó, nagyon szívesen! Ötezer eurót kérek szépen érte! Meg a "köszönöted" is köszönöm! Nem is tudtam, hogy szegedi vagy.:P

kaffogó hebrencs 2009.06.02. 13:43:06

Nem, Diszónfalváról gyüttem. Röff.

Sweet Sinner 2009.06.02. 13:43:51

@kaffogó hebrencs: de a legutolsó kérdésemre még mindig nem kaptam választ. Gá.

kaffogó hebrencs 2009.06.02. 13:46:13

Nem, ő őstehetség. Most már nyugodtan tudsz aludni?

Sweet Sinner 2009.06.02. 13:47:31

@kaffogó hebrencs: Igen. Köszönöm! Máskor nem kérdezek akkor semmit.:P

kaffogó hebrencs 2009.06.02. 13:48:23

Pedig szívesen válaszolok minden kérdésedre.

Sweet Sinner 2009.06.02. 13:50:06

@kaffogó hebrencs: Aha. Közben meg leharapod a fejem.

kaffogó hebrencs 2009.06.02. 13:54:01

Te krizzáltad szarrá, amit írtam. Höhh.

Sweet Sinner 2009.06.02. 13:57:11

@kaffogó hebrencs: Mintha te nem ugyanezt tennéd az én írásaimmal. Egyébként meg nem kritizáltam szarrá, mindössze tettem néhány építőjellegű javaslatot. De már megint besértődsz. Ja igen, mivel a menstruációs ciklus általában több napig tart, és neked még csak tegnap kezdődött.
süti beállítások módosítása